Facebook Andra la Mbela Ciao

luni, 6 octombrie 2008

Luni - a 4-a saptamana de scoala

Incet incet ne apropiem de un moment aniversar : incheierea primei luni de scoala.

"Disciplina" a inceput sa fie putin mai stricta, si azi chiar am facut cateva observatii pentru comportament neadecvat unor copii. Ma intristez profund de fiecare data cand sunt nevoita de imprejurari sa fac asta. E neplacut sa le amintesc faptul ca nu e voie sa bati un copil, sa arunci cu buretele prin clasa sau sa vorbesti urat, sa mananci in timpul orelor etc. Incet incet vor invata aceste lucruri, sunt convinsa.

Am debutat cu matematica unde ne-am jucat putin cu multimile . Am scris pentru prima data la scoala "data " si titlul pe o foaie ( am insistat asupra asezarii in pagina) apoi am trecut la lucru pe baza unor sarcini orale :
1. deseneaza o multime cu trei frunze
2. deseneaza o multime cu maimulte triunghiuri decat frunze
3 deseneaza o multime cu mai putine patrate decat triunghiuri
4 deseneaza o multime cu tot atatea oua cate patrate
5. alege de la tabla numarul corespunzator fiecarei multimi desenate ( numarul de elemente)

Activitatea a fost foarte indragita de copii lasandu-le posibilitatea sa aleaga ei numarul - independenta in decizie. Au observat ca unii au desenat diferit de ceilalti dar tot a fost corect. Lucrarile le puteti vedea caci le-au luat acasa.

A urmat apoi ora de teorie pentru grupa de muzica si cea de muzica pentru grupa de desen. Pentru ca cei de la teorie deja au invatat cheia sol sid espre portativ si ceilalti erau curiosi sa afle maim ulte am facut un joc muzical - desenandu-le cheia sol pe podea cu creta am urmarit conturul, am cantat cantecul gamei, le-am explicat despre portativ si am repetat iar cantecul gamei. in final au desenat si ei cheia sol ca pe o forma interesanta. Lucrarile le puteti vedea aici : http://picasaweb.google.com/abecedar.com/CheiaSolLuni6Oct

La ora de cunosterea mediului copiii au invatat despre regulile de circulatie in oras. O dedicatie speciala pietonilor - am desenat semaforul - obiectul care reuseste sa impiedice accidentele rutiere si sa organizeze drumul tuturor. http://picasaweb.google.com/abecedar.com/SemaforulLuni6oct

Sedinta cu parintii va avea loc Joi saptamana aceasta la ora 18

Niciun comentariu: