Facebook Andra la Mbela Ciao

marți, 21 octombrie 2008

Adunari, rezolvarea de probleme

Adunari, rezolvarea de probleme
Am scris si primele noastre adunari. Incepand de luni - 1+1=2 -Copiii au dat exemple de "intamplari" care se pot scrie asa. Au creat probleme originale fiecare dorind sa dea cate un exemplu interesant. Marti lucrurile s-au complicat putin , pentru ca a intervenit cifra 3. Pe care am introdus-o tot sub forma unei probleme. Apoi copiii au fost rugati sa se gandeasca la personajele din Scufita Rosie sau Cenusareasa si sa dea exemple de intamplari cu personaje din aceste povesti. LE-a placut foarte mult exercitiul, in a doua parte a lectiei au scris si desenat exemplele de probleme pe care le-au dat. LE-am afisat pe toate la expozitie in clasa.La citire am trecut la sunetul o. Am citit Scufita Rosie in versuri ( A aparut la Erc Press o revista cu Scufita Rosie insotita de un CD mi s-a parut foarte interesanta ). Apoi am descoperit impreuna sunetul o in diverse cuvinte legate de continutul povestii. Pe unele le-am format cu alfabetarul pe altele doar le-am analizat oral. In Abecedar am "citit" imaginile si am scris cuvintele corespunzatoare la tabla. Apoi la propozitii a fost foarte interesant copiii incercand sa gaseasca multe exemple de propozitii care se potriveau cu schema data in carte. Am trecut la scrierea elementului grafic "ovalul" pe liniatura tip 1. Apoi am dat o tenta artistica elementului si l-am mai exersat o data desenandu-l pe foaia velina cu culori cerate. Lucrarile sunt afisate si ele in clasa.Teme - au de facut din culegere de la lectia corespunzatoare ( sunetul 0 cifra 3 ). Va reanmintesc ca cei care nu inteleg cum se rezolva din culegere un exercitiu pot veni sambata intre 11 si 12 si exersam impreuna.

3 comentarii:

Anonim spunea...

cum va dat seama cati parinti urmareasc postarile dvs. ?

Anonim spunea...

si cum se poate afla ce se discuta si se stabileste la sedintele cu parintii, pt cine uita/nu participa?

Clasa I B spunea...

Parintii care nu participa la sedinta de obicei ma suna, sau le dau "Jurnalul clasei ( le listez postarile de pe blog, insotite de un CD cu fotografiile, in fiecare luna ) . De obicei discutam despre ce am postat pe blog si inainte si dupa ore;)