Facebook Andra la Mbela Ciao

miercuri, 12 noiembrie 2008

Test la matematica

Astazi a fost o zi grea dar si plina de satisfactii pentru scolarei pentru ca au cules roadele muncii lor din primele luni de scoala. Am dat un test de 50 de minute la matematica alcatuit din 70 de subpuncte grupate in 14 tipuri de exercitii. Testul a adus cate 100 de puncte pentru 7 elevi din clasa.
La Lb Romana am repetat silaba "ma" si am citit fiecare lectia din abecedar. Din nou am avut ocazia sa imi para rau ca nu am luat camera de filmat la scoala, dar o sa o fac vineri cand ii ascult la citit lectia urmatoare ;)

Un exercitiu interesant a fost acela cand si-au facut cadou cate un "tablou" al lui "ma" unul altuia. Cel care a reusit sa stranga cele mai multe astfel de tablouri de la ceilalti copii a fost premiat cu un premiu de popularitate. Azi premiul a fost castigat de Ami la fete si de Angelo la baieti :) Toate aceste desene au fost fixate apoi de copii pe avizierul de polistiren din stanga tablei.



Mai jos este fotografiata tabla in diferite lectii de saptamana aceasta.





Niciun comentariu: