Facebook Andra la Mbela Ciao

vineri, 21 noiembrie 2008

O felicitare, un gand curat!

Tomek locuieste in Polonia si are 9 ani. Este un baietel simpatic si, ca toti copiii iubeste jocul, casuta unde locuieste, isi iubeste colegii, parintii si bineinteles pe Mos Craciun. Spre deosebire de alti copii de varsta lui insa stie ca aceste lucruri din cauza bolii sale vor avea in curand un sfarsit. Se afla in faza terminala, colegii i-au pregatit o surpriza. Impreuna cu doamna invatatoare, s-au gandit sa adune pentru Tomek o multime de felicitari din toate colturile lumii. Am trimis si noi din Romania un gand bun, pe care l-am confectionat cu multa concentrare, maini micute, si ajutandu-ne unii pe altii la ora de Abilitati practice astazi.

Luni vom pune plicurile la posta impreuna, dupa ce le vom orna frumos cu multe stampilute cu mosi, braduti, clopotei, ingerasi, cu adresa timbru si multa, foarte multa dragoste.

Aici ii puteti vedea pe copii la lucru azi:















































5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu exista cuvinte suficient de frumoase pentru a descrie ravasele pentru Tomek...Bravo, copii, felicitari doamna Adina.

Anonim spunea...

foarte frumos, intr-adevar, doar ca e asa pacat ...

Anonim spunea...

Hello,
Thank you so much! Your Christmas cards are beautiful. I’m looking forward to see them… Tomek will be very, very happy.
Greetings,

Anonim spunea...

Frumos gest! As dori si eu adresa lui Tomek. Cei sase copii ai mei sigur vor fi fericiti sa-i trimita cate un gand si o incurajare...La fel si elevii mei...Dumnezeu asculta rugaciunile copiilor!

Anonim spunea...

Felicitari dragii mei. Dumnezeu iubeste ajutorul . El va ajuta sa fiti ceea ce sunteti si sa traiti experiente minunate alaturi de buna voastra invatatoare. Darul facut colegului vostru va va fi returnat inzecit. Va saluta din Resita invatatoarea Ana Ciorba si copiii ei, din clasa I A ,L. T. M. Eliade Resita .